| Ver tema anterior :: Ver tema siguiente |
| Autor |
Mensaje |
Laurikiss
|
Publicado: Sab Oct 27, 2007 4:42 pm Asunto: IMPRESIONES SOBRE LA I PATINADA DE TARRAGONA |
|
|
HOLA GUAPOS Y GUAPAS; NO PUDE ESTAR CON VOSOTROS EN ESTE EVENTO TAN IMPORTANTE PORQUE ESTABA FUERA POR MOTIVOS FAMILIARES, PERO ME ENCANTARÍA QUE ME CONTÁRAIS VUESTRAS IMPRESIONES, SI TENEIS FOTOS, VIDEOS, ETC. QUE TAL LA CHICA DE INTERCAMBIO, CONSIGUIÓ LOS PATINES?, BUENO TODO LO QUE ME QUERAIS CONTAR...
MUCHAS GRACIAS. LAURIKISS. |
|
|
 |
LEXAN
|
|
|
 |
Agus Site Admin

|
Publicado: Jue Nov 01, 2007 10:12 am Asunto: |
|
|
Hola Laurikiss, contestant directament a algunes de les teves preguntes, et diré que la impressió que vaig tenir va ser molt positiva en conjunt, però clar, jo et parlo des del punt de vista de l'organització. Molt no vaig disfrutar, ja que estava més pendent d'altres coses, però el fet de que al final fóssim més de 300 patinadors va ser magnífic. Això no s'havia vist mai a Tgna. També vaig quedar content de que no hi haugués cap lesionat, i de que el programa sortís segons el previst, tot i que sempre hi han cosetes que es poden millorar.
Respecte a la noia que necessitava patins, finalment no va poguer venir per una faringitis, una llàstima, perquè hi havia uns patins per ella. Espero que s'animi a venir a altres activitats.
No se m'ocorre res més per ara.
Ens veiem. Agus _________________ TarracoPatinA en:  |
|
|
 |
Emili

|
Publicado: Dom Nov 04, 2007 2:22 pm Asunto: |
|
|
Les impresions de la patinada no poden ser millors:
Tinc la impressió de que la gent s'ha fet la idea que a Tarragona hi ha una associació anomenada TarracoPatinA que promou el patinatge, que està amb contacte amb altres grups anàlogs o afins d'arreu d'espanya i del mon mundial que davant un aconteixement així s'adjunten per fer pinya ( per exemple els patinador de Castelldefels o la APB ) i que sens dubte ha estat la impulsora del patinatge a Tarragona.
Hi ha molta gent que ens veu patinar pel faro o els dimarts per la ciutat amb les rutes "FOSFORITA" i els disparem la curiositat pel patinatge.
- Si hi ha gent de totes les edats no deu ser tant difícil.
-I fins i tot sembla divertit ...!!!
En fi, que ja comença a còrrer el nom de TarracoPatinA en el boca a boca dels nous patinadors de les contrades i aixó ens dona unes espectatives bonísimes pel futur. Encara que el patinatge sigui una activitat personal i individual, en grup es converteis amb una festa on ens ho pasem be. Molt be.!! _________________
|
|
|
 |
Luy

|
Publicado: Dom Nov 04, 2007 9:31 pm Asunto: |
|
|
<Esto que dices Emili, tiene un gran fondo de verdad.
Te contaré la ultima anécdota de la noche de Hallowen.
Nos paramos en un puesto de castañas. Un estudiante con un megafono hacia de animador y llamaba a la gente para que comprara.
Cuando nos vio nos dijo, "Sois de TarracoPatinA verdad?" Nos quedamos asombrados pues ibamos disfrazados.
"...estuve en La Patinada Popular" . Y gritó a los cuatro vientos "TarracoPatinA"!!!! este grito se expandió por la Rambla y lleno la Ciudad.
Es dificil preveer hasta donde llegará, muy cerca y muy lejos seguro.
Hay mucha ilusión detrás  _________________ secretaria@tarracopatina.net  |
|
|
 |
|